Upgrade Your Business

Στόχος του είναι η ουσιαστική αύξηση των αποτελεσμάτων ατόμων, ομάδων, επιχειρήσεων και οργανισμών, μέσα από τη μεγέθυνση του οράματός τους, την επίτευξη των στόχων τους, την δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και την ανάδειξη της ηγετικής ικανότητας των ανθρώπων που τις αποτελούν.
1. Πώς αναπτύσσω τα αποτελέσματα της επιχείρησής μου.
2. Πώς δημιουργώ το mindset της οικονομικής επιτυχίας.
3. Πώς γίνομαι ο ιδανικός πωλητής sales coaching.
4. Η δύναμη των καθοδηγητικών ερωτήσεων – Επικοινωνία.
5. Πώς δημιουργώ το όραμά μου και εκπληρώνω τις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών μου.
Αν ενδιαφέρεστε για συνεργασία με τον Αχιλλέα Γεωργίου
συμπληρώστε την πιο κάτω αίτηση
Η εκπαίδευση είναι live και πραγματοποιείται διαδικτυακά (εκτός κι αν ζητηθεί δια ζώσης παρουσία)
Το όνειρό σου είναι να κάνεις επάγγελμα αυτό που αγαπάς; Aν ήδη το κάνεις, να επιδράσεις σε όσο το δυνατόν περισσότερους; Είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, επιχειρηματίας, δικτυωτής, καλλιτέχνης, εκπαιδευτής, coach και νιώθεις ότι ήρθε η ώρα για την δική σου “αναβάθμιση”;
Γι’ αυτό δημιουργήσαμε το πρόγραμμα Upgrade Your Business. Το Upgrade Your Business είναι ένα πρόγραμμα του IslandofMan Academy με στόχο:
Να διαφοροποιηθείς στην αγορά μέσα από την καινοτομία ώστε να είναι ξεχωριστό άρα και μη αντιγράψιμο αυτό που κάνεις.
Να δημιουργήσεις ένα στέρεο και αναγνωρίσιμο brand.
Να αυξήσεις την επιδραστικότητά σου (όχι μόνο να απευθυνθείς σε περισσότερους αλλά να σε θεωρούν σημαντικό στο μυαλό τους).
Να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.
Να οδηγηθείς στην μακροπρόθεσμη ευημερία.
Να συνδέσεις τη μάρκα σου με έναν ανώτερο σκοπό ο οποίος να ωθεί όλο και περισσότερους ανθρώπους να αποτελούν μέρος του (να μετατρέψεις τους πελάτες σε συνεργάτες και Συνοδοιπόρους σου). Με λίγα λόγια να φτάσεις στο δικό σου Μετα-επίπεδο: Το σημείο στο οποίο έχεις ξεφύγει από τον μέσο όρο, εκπλήσσεις θετικά τον εαυτό σου και τους άλλους και το αποτέλεσμα των πράξεών σου ξεπερνά τις προσδοκίες τις δικές σου αλλά και των ανθρώπων γύρω σου.
Απευθύνεται σε:
Ελεύθερους επαγγελματίες, επιχειρήσεις, οργανισμούς, ομάδες, δικτυωτές, καλλιτέχνες, εκπαιδευτές, coaches οι οποίοι επιθυμούν:
- να κάνουν επάγγελμα αυτό που αγαπούν.
- να δημιουργήσουν ή να ενδυναμώσουν το brand name τους.
- να αυξήσουν την επιδραστικότητά τους.
- να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
- να οδηγηθούν στην μακροπρόθεσμη ευημερία.
- να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ
Πωλήσεις
- Οι 8 Ανάγκες του ανθρώπου. Ποιες είναι; Πώς τις αξιοποιούμε στην πώληση; (2 ώρες)
- Τηλεφωνικές πωλήσεις. Πώς δημιουργούμε momentum; Τεχνικές για να νιώσει καλύτερα ο πελάτης και να αυξηθούν οι πιθανότητες πώλησης. Γιατί η πώληση ξεκινάει πριν την παρουσίαση του προϊόντος; (2 ώρες)
- Τύποι προσωπικότητας. Πώς εμπνέουμε τον καθένα; (2 ώρες)
- Κλείσιμο συμφωνίας. Η αξία του follow up ως μέθοδος διατήρησης πελατών, δημιουργίας αφοσιωμένων πελατών και προσέλκυσης νέων πελατών.
Role Play. Διαχείριση αντιρρήσεων (2 ώρες)
Αποτελεσματικότητα
Τα 14 βήματα της επιτυχίας.
Πώς ξεκινώ τη μέρα μου αν θέλω κατά τη διάρκειά της να αποδώσω τα μέγιστα, να παράγω πολλαπλάσια, να δημιουργήσω μικρά ή μεγάλα αριστουργήματα;
Πώς λειτουργεί η μοντελοποίηση των αριστουργηματικών αποτελεσμάτων;
Time Management
Πώς διαχειρίζομαι το χρόνο μου ώστε να γίνω 10πλάσια πιο παραγωγικός, να κάνω σε μια μέρα όσα άλλοι κάνουν σε μια εβδομάδα ή ακόμα σε έναν μήνα;
Σχέσεις – Ηγεσία
Λάθη στις σχέσεις. Πώς να τα αποφύγεις.
Τι είναι ηγεσία;
Υπερατομικότητα: Αρχές ομαδικότητας και ανάπτυξης υγιών σχέσεων σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.
Αξιοπιστία και ανθρώπινες σχέσεις.
Η τέχνη της ακρόασης. Ενεργητική ακρόαση.
Η καθολική δύναμη των λέξεων στην επικοινωνία.
Τεχνικές επικοινωνίας
Τα χαρακτηριστικά ενός ηγέτη που επηρεάζει τους ανθρώπους γύρω του θετικά.
Αποτελεσματική επικοινωνία. Πώς επιτυγχάνεται!
Οικονομική φιλοσοφία
Η διαφορά του φτωχού μυαλού (που έχει φτωχά αποτελέσματα) από το πλούσιο μυαλό (που έχει πλούσια αποτελέσματα).
Τι σημαίνει παθητικό εισόδημα και πώς μπορώ να το αποκτήσω;
Με βάσει ποια κριτήρια να επενδύσω ώστε να αυξήσω τις πιθανότητες να έχω κέρδος, να δημιουργήσω με τις δικές μου δυνάμεις σύνταξη για εμένα και την οικογένειά μου (η σύνταξη από το κράτος σε μερικά χρόνια από τώρα αναμένεται να μην φτάνει ούτε για τα βασικά);
Μπορώ να βγάλω χρήματα χωρίς χρήματα;
Πώς να αυξήσω το εισόδημά μου; Ακόμα καλύτερα, πώς με το εισόδημα που ήδη έχω μπορώ να ξεκινήσω να δημιουργώ την περιουσία μου; Παραδείγματα ανθρώπων που το έχουν καταφέρει.
Ποιες είναι οι πλούσιες πράξεις του 70% και πώς μπορούν να με οδηγήσουν στην οικονομική ελευθερία;
Τι σημαίνει ανατοκισμός και πώς τον εκμεταλλεύομαι;
Οι ικανότητες ενός δημόσιου ομιλητή.
Τι συστατικά απαιτούνται για να ξεκινήσει κάποιος τη δική του επιχείρηση;
Πώς δημιουργείς μια σωστή επαγγελματική εικόνα στα social media;
Στρατηγική δημιουργίας συγκεκριμένου Πλάνου Δράσης
“Χάρτες Υλοποίησης Στόχων” του IslandofMan Philosophy.
Mind games
Η ψυχολογική, πνευματική και συναισθηματική κατάσταση του ηγέτη-επιχειρηματία που οδηγεί στην καλύτερη λήψη αποφάσεων, την αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων και τη μεγαλύτερη δυνατή αποδοτικότητα. Πώς φτάνουμε σε αυτή;
Το εσωτερικό παιχνίδι με τον εαυτό μας πριν ξεκινήσει η επιχειρηματική δραστηριότητα. Αντιμετώπιση της αυτο-αμφισβήτησης
Negotiations
Τα 4 επίπεδα διαπραγμάτευσης που οδηγούν σε μια συμφωνία με θετικότερους όρους.
Δυναμικές συζητήσεις δια ζώσης, μέσω social media, μέσω χρήσης email για την προώθηση μιας νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Business needs
Στάδια της επιχείρησης. Σε ποιο βρισκόμαστε και πώς προχωράμε στο επόμενο;
Αναγνώριση των αναγκών μας (επαγγελματία – οργανισμού) ώστε να σχεδιαστεί μια στρατηγική που θα οδηγήσει στην μακροπρόθεσμη ευημερία.
The 5 Ps για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Powers, People, Passions, Problems, Product.
Στοιχείο εξαιρετικής ικανότητας και βέλτιστης απόδοσης. Πώς το βρίσκουμε και πώς το αξιοποιούμε ώστε να γίνουμε πιο παραγωγικοί, να αυξήσουμε την αποδοτικότητα και τις πωλήσεις μας;
Η σημασία της λίστας υποψήφιων πελατών.
Branding
Δημιουργία οράματος.
Δημιουργία αξιακού συστήματος.
Δημιουργία brand name.
Ορισμός target group.
Αναγνώριση αναγκών των πελατών μας ώστε να μπορούμε να τους προσφέρουμε υπεραξία.
Στρατηγικός σχεδιασμός – Στοχοθεσία.
Ορισμός του προϊοντικού πακέτου ή του πακέτου υπηρεσιών.
Μετατροπή επισκέπτη σε πελάτη.
Μετατροπή του πελάτη σε fun.
Re-Branding (επαγγελματία/οργανισμού) εφόσον χρειαστεί.
Customer relationship Management
Τι χρειάζεται ο πελάτης για να μας εμπιστευτεί; Τα 6 βήματα δημιουργίας εμπιστοσύνης.
Πώς αυξάνουμε τις πιθανότητες να επιτευχθεί το κλείσιμο της συμφωνίας με τον πελάτη;
Πίσω από κάθε προϊόν κρύβεται μια «υπηρεσία». Ποια είναι αυτή;
Ποιοι είναι οι μύθοι γύρω από την πώληση;
Πότε μια πώληση είναι πετυχημένη;
Πώς μπορώ να αυξήσω τις πωλήσεις μου;
Πώς χτίζουμε σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη;
Πώς τον κάνουμε να μας συμπαθήσει;
Η δύναμη των διερευνητικών ερωτήσεων.
Η δύναμη των κατευθυντικών ερωτήσεων.
Τα 4 στοιχεία τα οποία πρέπει να γνωρίζει ένας πελάτης για να νιώσει ασφαλής και για να προχωρήσει στην αγορά.
Η τέχνη της ακρόασης και η σημαντικότητά της στην πώληση, στην επιχειρηματική δραστηριότητα και στην ηγεσία.
Διαχωρισμός των προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας επιχειρηματίας σε Ασφαλή και Ποιοτικά. Ποια είναι η κατάλληλη στρατηγική για την αντιμετώπιση τους;
Το σημαντικότερο:
- να συνδέσουν τη μάρκα τους με έναν ανώτερο σκοπό ο οποίος να ωθεί όλο και περισσότερους ανθρώπους να αποτελούν μέρος του.
Τρίμηνη εκπαίδευση για επιχειρήσεις
1. Τι είναι όραμα; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις του.
Πώς οι συνεργάτες και πελάτες μας, μπορούν να γίνουν συνοραματιστές και να επικοινωνούν το κοινό πλέον όραμα χωρίς τη δική μας παρέμβαση;
2. Πώς εκπληρώνω τις ανάγκες των συνεργατών – πελατών μου(συνοραματιστές).
Πώς σκέφτεται ο σπουδαίος επιχειρηματίας και ιδανικός ηγέτης.
3. Στοιχείο εξαιρετικής ικανότητας και βέλτιστης απόδοσης.
Ποιο είναι το δυνατό μας στοιχείο που μπορεί να μας φέρει τα μεγαλύτερα αποτελέσματα.
4. Ο master στις ανθρώπινες σχέσεις και στην επικοινωνία.
Ενεργητική ακρόαση. Ενσυναίσθηση στους ανθρώπους γύρω μου. Καλός εγωισμός. Διαχείριση σε καλά και αρνητικά σχόλια. Αρνητική κριτική. Διαχείριση και σωστή εκμετάλλευση της. Η δύναμη της επανατροφοδότησης και της αλληλεπίδρασης. Δημιουργία ερωτηματολογίου για βελτίωση της απόδοσης.
5. Τεχνική αύξησης αυτοπεποίθησης. Πώς χρησιμοποιείς τις λέξεις και το σώμα σου για να αλλάξεις την ψυχολογία σου.
Η τεχνική της λεξιθεσίας.
Προγραμματισμός στόχων μέσα από τις λέξεις.
(Η δύναμη των λέξεων στην επικοινωνία).
6. Προγραμματισμός μυαλού για να ελκύσει οικονομικά αποτελέσματα, νίκες, επιτυχία, ευτυχία. Συνδυασμός τεχνικών.
7. Mindset απόλυτης επιτυχίας. 14 βήματα προς την επιτυχία.
8. Μοντελοποίηση της επιτυχίας.
Βρίσκεις κάποιον που έχει αυτό που θέλεις, σε προσωπικό, συναισθηματικό, επαγγελματικό, οικονομικό, πνευματικό επίπεδο και τον μελετάς, μαθαίνεις από αυτόν, παίρνεις την έτοιμη γνώση την οποία εναποθέτεις στην πυραμίδα της δικής σου σοφίας. (Απόσπασμα από το βιβλίο: Να ευτυχήσω για να πετύχω ή να πετύχω
για να ευτυχήσω).
9. Δημιουργία marketing τμήματος
Εκπαίδευση τωρινού ή μελλοντικού συνεργάτη (άτομο που θα αναλάβει το marketing τμήμα).
Δημιουργία Marketing Plan.
Ανάλυση των 5 P’s του marketing σε σχέση με την συγκεκριμένη ανάγκη. Re-Branding της συγκεκριμένης υπηρεσίας ώστε να απευθυνθεί στο σωστό target group και να αυξηθεί η αναγνωσιμότητα.
10. Social media – Βελτίωση ιστοσελίδας.
Η δύναμη του δωρεάν – Πώς να δίνεις μεγαλύτερη αξία.
Αρθρογραφία – συνεργασίες με δυνατούς εταίρους.
Επικοινωνία οράματος με διάφορα μέσα.
Δημιουργία βίντεο – Κανάλι youtube.
11. Εκπαίδευση στη συλλογή στοιχείων μελλοντικών πελατών.
Email Marketing. Συλλογή στοιχείων με αυτοματοποιημένα emails – φόρμες –Landing pages.
12. Δημιουργία διαφημίσεων Facebook που θα χρησιμοποιηθούν για αύξηση brand awareness. Ενδυνάμωση τωρινού target group πελατών και δημιουργία νέων target groups για αύξηση πωλήσεων.
13. Τεχνικές διαχείρισης άγχους – στρες. Πώς ξεπερνάς τους φόβους σου. Εκμάθηση της τεχνικής ‘’Φιλικός φόβος’’ του IslandofMan Success Philosophy.
14. Ανάπτυξη ηγετικής υπόστασης (δημιουργία ομάδων).
15. Στοχοθεσία – Δημιουργία συγκεκριμένου Πλάνου Δράσης για την επίτευξη των στόχων – Εκμάθηση της τεχνικής “Χάρτης Υλοποίησης Στόχων” του IslandofMan Success Philosophy.
16. Time managment. Σωστή διαχείριση χρόνου, ώστε να κάνεις σε μία μέρα όσα άλλοι κάνουν σε έναν μήνα.