Συμβουλευτικές Υπηρεσίες – Marketing

Για να δημιουργήσεις μια επιτυχημένη επιχείρηση πρέπει να σκέφτεσαι σαν ένας σπουδαίος σκακίστας.
Να έχεις σκεφτεί όλα τα πιθανά σενάρια των πελατών και των συνεργατών σου, έτσι ώστε ότι και να γίνει εσύ να έχεις έτοιμη την επόμενή σου κίνηση.
Αχιλλέας Γεωργίου
«Στρατηγική χωρίς Τακτικές είναι η πιο αργή διαδρομή προς τη νίκη.
Τακτικές χωρίς Στρατηγική είναι απλά ο θόρυβος πριν την ήττα».
Στρατηγιστής Sun Tzu, στο βιβλίο του “Η τέχνη του πολέμου” (The Art of War).
Σε κάθε νέο project που αναλαμβάνουμε ξεκινάμε με την διαμόρφωση της Στρατηγικής και στη συνέχεια δημιουργούμε το πλαίσιο των τακτικών που θα φέρουν την επιχείρηση σας μπροστά στους ιδανικούς πελάτες σας.
Άξονες Στρατηγικής Marketing:
1. Περισσότερη επισκεψιμότητα
2. Να τους μετατρέψει σε πραγματικούς πελάτες (convert) δημιουργώντας «σχέση» εμπιστοσύνης και διάδραση (engagment) μεταξύ σας.
3. Να αυξάνει διαρκώς την ΑΞΙΑ τους – κρατώντας τους πρωτίστως πιστούς (retain), αυξάνοντας κάθε συναλλαγή μαζί τους και πετυχαίνοντας επαναλαμβανόμενες πωλήσεις – ξανά και ξανά.
Branding ή rebranding της ιδέας σας
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε την ιδέα σας και να την υλοποιήσετε. Δημιουργούμε μαζί τα projects και το πλάνο δράσης σας.
Η εκπαίδευση είναι live και πραγματοποιείται διαδικτυακά
(εκτός κι αν ζητηθεί δια ζώσης παρουσία)
Διάρκεια: 8 ώρες
Κάποιες από τις θεματικές του Social Media Marketing:
- ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ MARKETING
- Τεχνικές Μάρκετινγκ για αύξηση αναγνωρισιμότητας.
- Δημιουργία δικτύου υποψήφιων πελατών και αύξηση πωλήσεων.
- Αναπαραγωγή μοντέλων marketing και στρατηγικών επιτυχημένων επαγγελματιών στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.
- SOCIAL MEDIA
- Δημιουργία σελίδων facebook, instagram accounts, YouTube κανάλι, Podcast.
- Σελίδες facebook/instagram accounts: Ονομασία, πληροφορίες, σύνδεση με site, εισαγωγή υπηρεσιών/προϊόντων, χρήσιμων links.
- Διαχείριση σελίδας ή account (posts, stories, statistics κτλ.)
- ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
- Τι πρέπει να γνωρίζω για να δημιουργώ επιτυχημένες καμπάνιες (διαφήμιση) με χαμηλό κόστος;
- Πώς να δημιουργήσω σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ του οργανισμού και του πελάτη;
- Πώς αυξάνω την απήχηση (reach), τα likes, τους followers και τους fans;
- EMAIL MARKETING
- Πώς δημιουργώ ένα newsletter; Πώς το διαχειρίζομαι;
- Πώς αυξάνω τη λίστα των emails; (συλλογή στοιχείων υποψηφίων πελατών)
- Πώς μετατρέπω τους subscribers σε πελάτες;
- Πώς κατηγοριοποιώ το κοινό μου ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους για να στέλνω στοχευμένα μηνύματα;
- SMS MARKETING
- Πώς δημιουργώ και διαχειρίζομαι μια πλατφόρμα SMS για επικοινωνία με υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες;
ΣΤΟΧΟΙ MARKETING
- Ο επαγγελματίας θα είναι σε θέση να λάβει αποφάσεις για καίρια ζητήματα που θα επηρεάσουν άμεσα τις πωλήσεις.
- Ο οργανισμός θα οδηγηθεί μεσοπρόθεσμα στην επίτευξη των στόχων του, στην μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και ανάπτυξή του.
- Θα επέλθει διαφοροποίηση σε επίπεδο brand (φήμη, μάρκα) και σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών.
- Ο οργανισμός θα είναι σε θέση να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.
Aπευθύνεται σε:
Ελεύθερους επαγγελματίες, επιχειρήσεις, οργανισμούς, ομάδες, δικτυωτές, καλλιτέχνες, εκπαιδευτές, coaches οι οποίοι επιθυμούν:
- να δημιουργήσουν ή να ενδυναμώσουν το brandname τους.
- να αυξήσουν την επιδραστικότητά τους μέσα από τη χρήση σύγχρονων εργαλείων marketing.
- να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
- να οδηγηθούν στην μακροπρόθεσμη ευημερία.
- να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.